Saturday, January 14, 2012

free time!!!!

assalammualaikum my fellow readers..lme jgk aku tak bercerite..ahhaha...buzy laar sejak dua menjak nih..tak sempat nak post pe2 kat blog...anyway i would like to say thanks to my beloved cute fwen...bcoz die sudi mendesign kan saye nyer blog nih..hehe...thanks dak cute...------>>Mimie--------------------->>
comell un ??tgk lar tepi die uh..hehehehe..








hmm..ni nak tnye nih korang da pasang niat(azam) blom tuk taon nih..hmmm..kalau belom pasang cepat2 yer..bak kate sape tah..'tanpa matlamat..hidup kite takde hala tuju nyer..'lebih kurang lar..sebenarnya aku hentam jek pon..hahaha..Azam aku.........eh..ade lah..kene dirahsie un cikit...haha..tapi the most importan is..aku nak straight A's in spm '12....amin.....




taon ni aku da msuk fom 5 daa....Akak fom5 gitu!ahhaha....terharu seh bile bdk2 bwh pggil akak2...uhuhuh...best tol!!bile da msuk fom5 nih mcm2 lar nk kne pikir..nk kemane lps SPM ti..kene fikir awal2 tol x?klu tak ti terkial-kial cari IPTA & IPTS ...kan leceh tuh!ahhah...



tibe-tibe aku teringat kan suasana lame..mase kelas 2arif 3arif dulu...



*****ape aku merepek hah?******

No comments: