Friday, February 24, 2012

~hati aku pedih wei ~


hye..berjumpe lagi pade story kali ni....
-story-story-


hujan turun menyembah bumi..kau basuh lar luka di hati aku..hilangkan perasaan sakit,kecewa,benci,hasad dengki,iri hati,geram di hati aku supaya aku tidak menjadi insan pendengki dan pembenci di dunia ini..sungguh aku tak mampu untuk membuang segala perasaan ini di hati aku..


maaf kan aku yer...sebab aku ternangis kerana kau...aku tak nak nangis sebab kau coz what ti kat akhirat kau kene sebat dgn tulang rusuk aku..kesian aku kat kau...maaf kan aku yer..aku tak mampu tuk tahan tangisan aku lagi..perkara tu buat aku betul2 rase sakit hati...maaf yer awak...


aku penat jadi seorang yang asik nangis walaupun menangis sendiri...nangis dalam hati..cukup lah selama ni aku tahan dengan tangisan ni..dan aku tak sanngup lagi !! aku izin kan kau pergi..biarkan  aku jaga hati ini..rawat luka ini..aku nak tengok kau bahagia..walaupun aku menangis airmata darah sekali pun ia xkan mampu tuk ubah ape2...
x mampu..


sekian............


No comments: