Tuesday, March 13, 2012

~hidup tak seindah mimpi..mimpi tak se reality hidup~


holla..hari nih memang nak buat 2 post.nak lawan NABILAH ZAINAL..ahha
nak twu tak ??
ape?

::P/s::
hidup tak seindah mimpi..mimpi tak se reality hidup.

nak twu pe MOTIF aku wat tajuk nih ?? 
actually aku tgh ber-angan2..
alar bak kate ex-classmates aku..hahha
ceh !!

btol pe !! kkdg kita dapat mimpi yang best2 dan berharap ia akan terjadi.
but hidup kita x seindah mimpi yang kita mimpi tuh but !!
mimpi gak kadang2 mengarut.sbb uh ia x se real hidup.
pham ta ?? klu x paham...paham2 kan larr...


termenung ku sendiri..mengenangkan kan......
oopppsss...terlebih suda...
gmbr tepi pantai !! 
CREDIT to cik NORA IZZANY yer..heheh

*saya manusia biasa yang kadang2 boleh mengeluh dan kdg2 boleh nangis.
dan kdg2 jgk boleh gembira..

kalau hidup saye se indah mimpi saye..msti bukan hidup nme nyer..
hidup sape yang tak de dugaan dan cabaran?
ALLAH menguji kita untuk menentukan tahap mana keimanan kita dan untuk mengajar kita erti KESABARAN.

dan jika mimpi itu indah..ia pasti tidak se real hidup..


*sekian...saja KEPOYOSAN melanda DIRI..\

ASSALAMMUALAIKUM w.b.t



5 comments:

lady_mimie95 said...

ala mimpi aku selalu tak best tak nak lah ~

SITI NADZIRAH BINTI MAZLAN said...

hahahha....ye kew? but sometimes de gak kan yg best ??

Uncle Jonni said...

saya jarang bermimpi...
penat keje... balik tidur... bgn dah pagi...
x semat mimpi.... huhuhuhu

SITI NADZIRAH BINTI MAZLAN said...

ih ! dasyat nyer...heheh

lady_mimie95 said...

mimpi itu mainan tidurrr
zzzzzzzz -_-