Sunday, July 1, 2012

~ never said it's mine !!! ~


okey !! now !! goodbye june !! welcome july !!
ehh ??? dah bpe hari lar..ihihhi...
*oke lupekan..lari tjuk nih *


actually aku nak crite sal LOVE !! tpi....aku sendiri tak tahu ape tuh LOVE ??
ape tuh weyh ??
siyesly !!! aku maken xtwu ape tuh LOVE !!!!
dulu aku pernah tahu sikit but !! now !!! aku dah lupe !!!
dah x igt !! dah x rase !!
dan skg nih aku nk twu ape tuh LOVE !!
penting ke LOVE dalam hidup ??

lagi satu !! aku nak tnye nih !!
*BUKAN KAH KITA HAK ALLAH + IBU + BAPA KITA ???
mcm nih !!
ape hak kita nak mengatakan seseorang tuh milik kita sbb dy officially be your BF / GF ??
Dan sbb tuh jgk seseorang tuh menghalang BF / GF dy rapat dengan mane2 orang yg berlainan jantina nyer..(xkan sme kot)..konon nyer...BF /GF dy tuh !! hak milik die...
wehhh !! ce kowg fikir...
BF / GF kowg tuh dah larr xde pe kaitan lgsung dgn kow..pertalian darah pun bukan..suami / isteri pun bukan...senang-senang nk halang dy bergaul nan sape yg die suke...
knpe ?? tkot ti BF / GF kowg jatuh hati kat owg len???

PLease pay your attention :  KALAU JODOH TAK KEMANA yunk !

so !! fikir dulu sbelom kowg halang mereka tuk berkwan dgn sesape !!
jgn sebab CEMBURU BUTA kowg tuh !!
kowg lupe pencipta kita !!!
ALLAH !!!
kita nih semue HAK ALLAH !!
CIPTAAN yang PALING PALING PALING INDAH !!

ayat yg pernah aku bagi kat sowg ...

*Awak leyh kawan dgn sape-sape yg awak nak..asalkan awak masih menjaga batasan awak..sye ckp mcm nih bukan sbb sye x cemburu...tapi ape hak saye tuk terlalu cemburu sdgkan awak tuh hak ALLAH..bukan hak saye...*

*** and now..kite owg da the end !! sbb dy dah syg org len ! oke ! sye trime sbb dy de hati dan prasaan...second,sbb dy jujur...****

(cerite 3 taon lepas )

No comments: