Friday, April 26, 2013

finally .. i got it !


holla cericola..what ever laa .
ehhe... hai2 ! oke ! lebih gile pulak* 
semalam ..semue sibuk dgn check MATRIK ..
aku ? tenang diri dulu ..hahah ..actually xharap pun matrik bab result spm tah pape tah ..*jgn tnye ape heh ! nk twu?gi tgk post sblom2 nih*
geram sgt ..semue dok ckp sal matrik bile aku bukak FB .. aku pun bukak link nk semak ..
sblum check uh .. sempat sembuh2 kat screen notebook..*alamak..air liur* ahha .. just joke..
msuk kan number IC ..nak tekan ENTER nih .nak tekan nih ..
sempat doa.
" YA ALLAH,AKU REDHA DENGAN SEGALA KETENTUAN MU "
then ENTER !
hoorraayy !!! alhamdulillah !! betapa bersyukur nyer aku ...
mase tuh ..kedengaran family aku
" tuh dah kenape tuh... tetibe jerit "
*mama ! jira dgr tuh !* ahhaha
terus lari ke ruang tamu ... terus bagitahu family ..mereka pun said lar alhamdulillah..sbb aku menanti tawaran dari darjah 6 kot.. UPSR tggu SBP ..PMR tggu SBP gak ..now after SPM ..akhirnye ..kerajaaan tawarkan aku sesuatu yg bernilai  ! syukran !
tapi .... start dah problem aku .. TAKUT xdpt bwk ! tension heh ! semue sepupu aku..aku terjah ..tanye tuh ..tanye nih ..penat die owg nk jwb pertanyaan aku .. 
dah fikir .. tpi xjumpe gak keputusan ...
apelagi !!
" YA ALLAH ..BANTU LAR AKU DALAM MEMBUAT PILIHAN .. HANYA KAU YANG TAHU MANA YAN TERBAIK UNTUK AKU.."
esokk nyee ..*hari ni*
tgh2 basuh lantai beranda rumah ..mama call abg sedara ...a.k.a ANGAH SOBREE ... cite sal KMJ nih ..sbb die ex student situ gak ..then aku fhm.kurg rase tkot ..bile search sne..search sini..
and the decision is 
MATRIK KMJ ! HERE I COME !
and now..tgh senarai kan keperluan tuk pergi ..
*ayah aku dok bising2 suh wat sspn ..perlu ke ptptn ? sbb aku dgr ade dpt elaun RM1250 satu sem .*
oke ! skg tgh pening dgn brg2 tuk gi ..aku mane pernah kuar dri rumah ..setakat gi kem tuh aku twu ler.. hehe..
oke lar ..sampai sini jek ..tpi sblom tuh ! info about kwn2 baik aku yg dpt matrik
AFIQAH - hujung utara sane ! (PERLIS)
SOLEHAH - kelantan .tpi sementare at pahang.
LILY - selangor
NORA - KMJ
AMAN - KMJ
AZNA - KMJ
ZATY - KMJ
*aku ramai geng kat KMJ ..tpi lau die owg amek matrik larr.. heheh
see ya !! sesape yg twu ape brg2 nk bwk uh . bgi idea yeerr ... ahha


No comments: