Monday, January 13, 2014

Antara Aku dan Dia


Dia ! aku sayang dia dah lama .. setiap kali aku telah berhenti menyayang dia .. tiap kali itu lah aku akan menyayangi dia sekali lagi ..dan sekarang .. susah untuk aku berhenti menyayangi dia .. DIa dah bertukar-tukar makwe ..tapi aku masih terhenti dan menyayangi dia lagi ..sedangkan aku sendiri dah tak sanggup untuk simpan perasaan nih.. Aku penat .. tapi aku x mampu untuk membenci diri dia .. Dia pernah mewarnai kehidupan aku ..apa salah dia ? apa sebab nya untuk aku membenci dia ? Dia tak salah ! aku yang salah ..aku yang salah sebab jatuh sayang pada dia .. Jatuh sayang lagi sakit dari jatuh tangga ..

Memendam rasa ... inilah aku ..aku tak pernah berani untuk menyatakan perasaan aku sendiri .aku lebih suka mendiamkan diri .. kerna aku serik .. serik di hina .. serik di caci sbb aku tak secantik perempuan lain . Salah kah aku menyayangi org sdgkan org tak menyayangi aku . Aku tak minta untuk menyayangi ..Perasaan sayang ini Allah yang kurnia kan sehingga aku xmampu untuk buang . Itu fitrah manusia .

Pada aku ...biar lah aku yang menyayangi dia .. hingga satu saat ia hilang dek masa yang berlalu ..

To that boy :
kalaulah kau dpt baca nih ..aku nak kaw tahu yang
Aku tak memaksa untuk kau terima aku . dan aku tak kata yang aku akan menunggu kau . tapi aku akan kata ..aku akan biarkan perasaan nih hilang .. cuma aku perlukan masa . masa yang mungkin bukan sekarang ..tpi mungkin akan datang .. Aku minta maaf sebab tak mampu untuk hilangkan perasaan nih sekarang ..
 nota kaki :
mcm Dia tahu aje yg aku suka dia .. haihhh ..
Keep silent .. i don't want break my heart again . cukuplah hinaan yg pernah di lempar kan oleh seseorang dulu .

No comments: