Thursday, January 22, 2015

Bulan Madu Di Awan Biru~~

Tajuk nak gempak . Padahal cuti semester je pon. Ya ! aku berjaya tamat ka zaman bujang . eh ? oke bukan .. tamatkan semester 1 pada 6/1/2015 . *tepuk amai2 sikit*. lols ! siap tarikh aku bagi hah ! sebelum aku jadi sangat lambat . ingin jugak nk wish new year kan ! happy new year babe! hahah . sangat lambat aku wish ! alaa watlexwatpeace ! malam tahun baru aku sedap tidur kot .pukul 9mlm aku da bantai membuta . biasa lar bile sakit menyerang . telan ubat . bermimpi ler jwb nyer .lagi pon mase tu baru habes paper . da kebetulan esok nya xde paper . bahagia amat laa.
Berbalik kepada tajuk . Bulan madu . hahhah . sama ada aku da x bujang lagi or aku bakal bermadu. haha. nope ! dua2 salah ! sesaje jer . konon menghargai cuti ler .. jadi suri rumah . kemas masak semue tuh . hihih . after 2 weeks cuti . hanye memerapkan diri di dalam rumah . tanpa keluar melepak dengan member . terasa macam lifeless doee ! haha . then menukar angin terperap dalam rumah kat uma makcik pulak selama seminggu la kononnya . ha ha hambar . yela . semue cousin aku pi kerja . gila krik krik aku kat rumah . berbual dengan ibu (my aunt) sampai dah habes tajuk . angah (abg sdare) asik main perli2 cakap "muka bosan" haihh . emg bosan pun . malam je dapat gelak dgn ain along . kaco aji . muehhehe . 
*part tambahan*
kenapa ek aku bersikap sikap yang aku sendiri xsuke . kenapa aku rasa sikap aku dah lain . kenapa aku rasa aku kejam . kenapa aku rasa macam aku dah tak pikir perasaan dgn hati org lain . kenapa aku rasa aku takmampu nk kawal kemarahan aku . kenapa aku rasa macam aku annoying. kenapa ! mana datang semue perangai yang aku benci dulu . 

wrote ~ 22/1/2015 
genap atok pergi selama 3 tahun

No comments: