Friday, December 16, 2016

Kena gossip lah pulak

Hari ini aku baru habis wildlife camp yg berlangsung selama 5 hari. Yeahh finally berjaya menamatkan semester 5. boleh fokus untuk final exam je nih. Dalam tak sedar lagi 3 semester nak habes. 2 semester utk FYP and 1 semester Latihan Industri. Moga Allah permudahkan segala urusan dan perjalanan untuk menamatkan belajar and dapat segulung ijazah yang boleh buat mama ayah tersenyum gembira. Dengan harapan boleh dapat kerja yang sesuai dgn bidang belajar lepas hbes nanti. 
Berkaitan kem wildlife nih ade benda yang buat aku tergelak beso selain kegilaan coursemates aku. Tak sangka aku rapat and boleh je masuk dengan semua coursemates aku. Ape yg kelakar nya?
 
" Azie dengan Si A tuh ade pape ke?"
walaupun pertanyaan ni tak pernah dengar sendiri kat telinga aku, tapi ade orang yang sampaikan sehingga lah kedengaran kat telinga aku. Agak kelakar bile coursemates aku fikir aku dengan dia ade pape sampai kan satu kelas tertanya-tanya. Mungkin sebab aku satu group dengan dia, rapat and selalu berdua. Yela buat kerja sama2. Jalan sama .mungkin itu kot sebab dia orang fikir macam tuh. Jujur ah aku perasan jugak aku byk jalan dengan dia. Tapi bukan aku yg terhegeh dekat dy. benda itu tanpa sedar. Sampai kan groupmate aku kate " aku kat tepi si A tapi azie jugak yang dipanggil nya"
hahahaha . how should i know he keep asking me to follow him sbb aku jenis . org suruh aku follow je. No objection lagi2 kerja dalam hutan. 
Dan paling aku tertanya-tanya. one of my groupmate said
" Azie dgn si A tuh bukan time nih je kan dy org rapat. rase nye lame daa."
" si A and azie tuh macam masing2 ade perasaan lah"
" Dia orang tuh macam ade peluang je nak bersama"

 and me be like OMG !! walaupun aku x dengar sendiri depan2 dan orang yang cerita dekat aku. Nak letak harapan takot. so i just let it be . biar je lahh .. jgn nak berbunga sangat.. Kami kawan je. 
Tapi kalau berdua dengan dia aku memang x rasa pape. kite orang bukan byk ckp sgt. ckp pasal study. life fact. haihh entahlahh .
kalau betul dia ade simpan perasaan kat aku jugak . xpelahh
ini kalau masih kena friendzone .. Naya je nak hadap patah hati lagi .
Ini dah study week . xde jumpe dah . 
Jumpe time nak jawab final exam je lah mampu.
rindu ke? entah!! hahaah 

No comments: